F R E D A G

Ååh va jag längtar tills på fredag !
Inte nog med att en jobbig vecka är över men det blir filmmaraton dygn :D
Åtta pers som är sockerhöga och flumm.
Shiiit !
Vi ska spela massa spel och självklart se på film.
Sagan om ringen filmerna är spikade, äntligen ! Inte fått se trean^^
Men det blir nog annat också.
Längtar, Längtar, Längtar !

Idag däremot har jag varit i skolan och så, rätt seg dag men fick ju fika med hunni och sen käka lunch och umgås med favorittjejerna♥
Sen stack jag och Jossan till Torp och shoppa lite, jag köpte ett läppstift som jag ska ha när vi ska ut, halsduk och ett blått linne, mkt nice !
Jossan köpte massa öronhängen för 19 kr ! sen minns jag ine om det var nåt mer :o
Riktigt nice var det iaf :)
Nu ska jag bara slappa och käka chips.
Någon som förstår hur mkt jag älskar skräpmat?
mumma !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej fick plånboken idag. Man tackar :) Började undra vart den tog vägen :)

2012-01-31 @ 17:35:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0